Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Začínáte podnikat? Díky internetu ušetříte

inzerce
Před 12 roky

Začátky každého podnikání jsou těžké. Pokud nepokračujete ve šlépějích vašeho příbuzného a začínáte takříkajíc od píky, máte před sebou skutečně dlouhou a trnitou cestu. Ale jak se říká – kdo nic nedělá, nic nezkazí, takže hlavu vzhůru a pusťte se rovnýma nohama za svým snem. Pokud se Vám zdá, že je všechno drahé a nedovedete si představit, že všechno poplatíte svépomocí, přeci jen existuje někdo, nebo spíše něco, co Vám vždy podá pomocnou ruku.

Nebojte se, nejde o půjčky či něco podobného. Veškeré záležitosti si budete moci dovolit i bez nich. Ať už se jedná o založenie spoločnosti jako takové či nákup vybavení do kanceláře, můžete ušetřit díky internetu. Internet je neocenitelným zdrojem zábavy, informací a samozřejmě i největším nákupním centrem na světě. A na to byste, mladí podnikatelé, neměli zapomínat. Pamatujte si, že na webu seženete všechno mnohem levněji, než v kamenných obchodech. To samé platí o nabízených službách, které jsou velmi levné.

Prostřednictvím internetu si velmi snadno založíte společnost a ušetříte si spoustu času i peněz. Následně si můžete pronajmout virtuální kancelář, což znamená další úspory a to nemalé. Nejvíce však ušetříte na nákupu samotného vybavení. V podstatě nezáleží na tom, v čem podnikáte, na síti je celá řada e-shopů, které jsou nabity kvalitním zbožím, které kvalitou konkuruje mnohem dražším kouskům v kamenných obchodech.

Skvělým příkladem jsou fiškálne pokladne či počítače. Počítač budete jistě ke své práci potřebovat a na internetu si ho můžete postavit za pár korun. Výrazně zlevnily procesory, ale i grafické karty či monitory. Díky internetu můžete opravdu ušetřit, tak toho využijte. Dejte si však pozor na prodejce, kteří nemají žádné reference. Podvodníků je na internetu poměrně dost, takže musíte být obezřetní. Ideální je nakupovat u prověřeného prodejce, který má za sebou řadu spokojených klientů.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

zedna

Před 12 roky

Internetová reklama je, jak už všichni dávno víme, nejlevnější reklamou vůbec. Mnohdy získáme reklamu zdarma barterováním či spamováním diskuzí. Někdy si ji musíme zaplatit ale jak to udělat abychom neprohloupili?

Už několik let fungují tzv. reklamní tržiště, nebo spíše tržiště reklam. Uvedeme si jako příklad reklamní systém http://www.europads.eu.
Webmasteři (majitelé webových stránek) si zde zaregistrují svůj web a vloží si unikátní kód na své stránky.
Zvolí si jaké reklamy chtějí na svém webu zobrazovat (textové,bannerové,video reklamy, facebookové reklamy, atd.).
Poté si stanoví vlastní cenu, za kterou jsou ochotni tyto reklamy zobrazovat. Tato cena se počítá buď za počet zobrazení (CPM), za kliknutí (CPC) a nebo také za čas, po který se reklama bude zobrazovat. Je tedy možné, že si zákazník koupí reklamu na 3 měsíce a je jedno kolikrát se reklama zobrazí a kolikrát se na ni klikne. Pak už jen webmaster čeká, až si někdo reklamu koupí…jsou to tzv. peníze bez práce.

Samozřejmě že čím větší návštěvnost webu, tím větší šance, že si někdo reklamu koupí. Webmaster může také lákat potencionální inzerenty bannerem na svém webu s odkazem na stránku s cenami reklamy.

Nikdo nechce zdlouhavě domlouvat podmínky zobrazení a způsob platby, je lepší si reklamu koupit jako v e-shopu i se zárukou!

Inzerent pak už jen prochází seznam webových stránek a vyhledá si ty, které mu nejvíce vyhovují. Poté vše probíhá jako při běžném nákupu v e-shopu. Vloží si weby do košíku, zvolí si způsob platby (za zobrazení, za kliknutí,za čas) a zaplatí reklamu. Poté se bude reklama zobrazovat na daných webech po předem stanovenou dobu, nebo dokud se nevyčerpají finance vložené do kampaně.

Pokud se reklama přestane zobrazovat, systém to sám pohlídá a pokud webmaster neučiní nápravu, přijde o peníze, které může inzerent využít pro další kampaně.

Je to nejrychlejší způsob, jak nakoupit přesně zacílenou reklamu za rozumné peníze.
Pro webmastery je to tzv. mediální zastoupení, což znamená, že se nemusí starat o shánění inzerentů, ti přijdou zpravidla sami.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing