Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Podnikat se vyplatí

inzerce
Před 9 roky

Určitě jste se v poslední době už i vy setkali s názorem, že podnikat se dnes rozhodne už jen blázen. Většinou za tímto názorem najdeme argumenty týkající se množství byrokracie a znevýhodnění malých podnikatelů ze strany státu. Jako vždy je pravda o podnikání v České republice někde jinde. Každému je asi jasné, že ani úplný opak není pravdu a že tedy není každý podnikatel odsouzený k úspěchu a životu plného vydařených obchodů, drahých aut a dovolených v exotických destinacích. Skutečnost se skrývá někde uprostřed, ale není třeba se těchto negativních názorů zaleknout.

Podnikat se vyplatí, ale jen za určitých okolností. V první řadě byste se měli v oblasti, v níž se chystáte podnikat, vyznat a znát podmínky a konkurenci. Pokud toto všechno splňujete, měli byste mít připravenou konkurenční výhodu, která vás bude schopná po čase i uživit. Konkurenční výhodou nemusí být vždy jen cena, mohou to být speciální nebo nové služby, nové zboží nebo neobvyklé kombinace zboží, které by spolu mohly fungovat. Musíte se odlišit v dobrém smyslu. To by mělo být vaším primárním cílem.

Pokud máte nápad a věříte si, je to super. V druhém kroku byste se měli vyznat v zákonných mezích svého podnikání a na škodu by neměl být ani spolehlivý účetní, který ví, co dělá. Možná si myslíte, že jsou služby účetního zbytečné, ale pokud se chystáte do podnikání, v kterém budete nakupovat a prodávat zboží od různých dodavatelů a budete spolupracovat s více společnostmi i ze zahraničí, určitě si promyslete spolupráci s tímto odborníkem, pokud vy sami nejste zkušení v tomto odvětví.

Nakonec byste neměli zapomenout ani na marketing, ať už si ho budete realizovat sami, nebo tím pověříte spolehlivou agenturu. Můžete totiž poskytovat jakkoliv výjimečné služby nebo produkty, ale jen zřídka se podaří prorazit a dostat se ke koncovým zákazníkům bez pomoci marketingu. Zkuste si představit, že například vyvinete úplně nové drážkové panely. V tomto případě budete muset oslovit široké spektrum malo- a velkoobchodních prodejců, kteří se k vašemu produktu sami nedostanou. Proto myslete na svoje možnosti a dejte šanci marketingu a propagaci. Věnujte pozornost svému podnikání, řiďte se našimi radami a uvidíte, že podnikat se i dnes skutečně vyplatí.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing