Kosmetika, elektronika, potraviny, hračky, služby… je v podstatě jedno, v jakém oboru podnikáte. Pokud chcete propagovat nový produkt, slevovou akci nebo třeba limitovanou nabídku, využijte služeb hostesek či promotérek. Za docela slušné peníze oslovíte stovky potenciálních klientů a zapíšete se do jejich paměti způsobem, který vám žádná jiná forma reklamy nemůže poskytnout. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat dobré hostesky. A s tím vám pomůžeme my.
První kritérium, podle kterého se při výběru hostesek řiďte, je komunikativnost. Hosteska nemusí mít dokonalé tělo, nohy až do nebe a míry 90-60-90. Určitě by měla působit sympatickým a milým dojmem, avšak nezapomínejte – nehledáte modelku, ale hostesku. Tedy dívku, která bude třeba i 10h v kuse stát na nohou, oslovovat kolemjdoucí, bavit se s lidmi a prodávat váš produkt (službu). Než mít u pultíku dokonalou krásku, která se bude jen znuděně vystavovat, raději tam postavte o 10 cm nižší dívku rozdávající pozdravy a úsměvy na všechny strany. Efekt bude mnohem lepší.
Je sice hezké, když hosteska svým šarmem vyvolá v zákazníkovi zájem, ale pokud následně nebude schopná váš produkt/službu prodat, přijde veškerá snaha vniveč. Už na začátku spolupráce si proto všímejte, zda se hosteska vůbec zajímá o to, co bude propagovat. A před začátkem samotné akce si jí třeba i osobně vyzkoušejte. Pokud po dvou týdnech od podpisu smlouvy zjistíte, že o vašem revolučním deodorantu stále neví zhola nic, pak můžete začít hledat jinou dívku.
Zejména v situacích, kdy se účastníte konference, společenského večírku nebo veletrhu, přijde vhod hosteska ovládající cizí jazyk. V těchto případech se totiž může dostat do kontaktu s nečesky mluvícím zákazníkem – a pokud je schopna se s ním i přesto domluvit, vyhráli jste jackpot. Kvalitní agentury už dnes hostesky s angličtinou považují za samozřejmost, ale raději si to předem ověřte. Papír (internetová stránka) totiž snese úplně všechno. I malou lež.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny