Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Nakopněte prodej pomocí sympatických hostesek. Vyplatí se to

inzerce
Před 9 roky

Kosmetika, elektronika, potraviny, hračky, služby… je v podstatě jedno, v jakém oboru podnikáte. Pokud chcete propagovat nový produkt, slevovou akci nebo třeba limitovanou nabídku, využijte služeb hostesek či promotérek. Za docela slušné peníze oslovíte stovky potenciálních klientů a zapíšete se do jejich paměti způsobem, který vám žádná jiná forma reklamy nemůže poskytnout. Jediné, co pro to musíte udělat, je vybrat dobré hostesky. A s tím vám pomůžeme my.

Bez komunikace to nepůjde…

První kritérium, podle kterého se při výběru hostesek řiďte, je komunikativnost. Hosteska nemusí mít dokonalé tělo, nohy až do nebe a míry 90-60-90. Určitě by měla působit sympatickým a milým dojmem, avšak nezapomínejte – nehledáte modelku, ale hostesku. Tedy dívku, která bude třeba i 10h v kuse stát na nohou, oslovovat kolemjdoucí, bavit se s lidmi a prodávat váš produkt (službu). Než mít u pultíku dokonalou krásku, která se bude jen znuděně vystavovat, raději tam postavte o 10 cm nižší dívku rozdávající pozdravy a úsměvy na všechny strany. Efekt bude mnohem lepší.

…a bez znalostí jakbysmet

Je sice hezké, když hosteska svým šarmem vyvolá v zákazníkovi zájem, ale pokud následně nebude schopná váš produkt/službu prodat, přijde veškerá snaha vniveč. Už na začátku spolupráce si proto všímejte, zda se hosteska vůbec zajímá o to, co bude propagovat. A před začátkem samotné akce si jí třeba i osobně vyzkoušejte. Pokud po dvou týdnech od podpisu smlouvy zjistíte, že o vašem revolučním deodorantu stále neví zhola nic, pak můžete začít hledat jinou dívku.

Alespoň jeden cizí jazyk výhodou

Zejména v situacích, kdy se účastníte konference, společenského večírku nebo veletrhu, přijde vhod hosteska ovládající cizí jazyk. V těchto případech se totiž může dostat do kontaktu s nečesky mluvícím zákazníkem – a pokud je schopna se s ním i přesto domluvit, vyhráli jste jackpot. Kvalitní agentury už dnes hostesky s angličtinou považují za samozřejmost, ale raději si to předem ověřte. Papír (internetová stránka) totiž snese úplně všechno. I malou lež.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)