Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Jana Girgašová: Ukaž mi svou kancelář, já ti řeknu, jak to škodí tvému businessu

inzerce
Před 10 roky

V honbě za upoutáním pozornosti zákazníka, získání klienta a budování osobní image v podnikání, lidé často zapomínají, že prostorem, který je významně reprezentuje, je jejich vlastní kancelář. Avšak nejde jen o reprezentaci. Podoba a vybavení kanceláře ovlivňuje, co si o vás či vaší firmě klient myslí, zda vám dá svou důvěru čili uskuteční obchodní vztah.

Nepodceňujte vliv interiéru

Mnoho podnikatelů a firem vnímá pracovní prostředí kanceláře pouze jako místnost, kam je potřeba dát stůl a židli, aby měli lidé kde pracovat. Je to velká chyba. Lidé v kanceláři obvykle musí hodiny sedět u pracovního stolu a odvádět práci náročnou na soustředění či kreativitu. Pokud mají pracoviště, kde nemají dostatek pracovní plochy, špatné umístění stolu, nevhodnou židli, nedostatečné osvětlení, nepraktické řešení úložných prostor atd., pak se na takovém místě nemohou cítit dobře a pracovat efektivně. Navíc se to postupně odráží na zhoršování zdravotního stavu a psychické nepohodě. Nebylo by přece jen lepší mít kvalitně vybavenou a zajímavou kancelář, abychom se do ní ráno dokonce těšili?

Kde je Kancelář snů, tam můžete být i vy

Boj za zkvalitnění pracovního prostředí v kancelářích i home office byl jedním z důvodů vzniku nového portálu Kancelář snů. Nejprve vznikla tematická skupina na Facebooku a až po ověření zájmu o dané téma byl vybudován samotný web. Zabývá se nejen designem, ale také vztahy mezi kvalitou pracovního prostředí a výkonem, radami, jak proč a jak vylepšit interiér či představení novinek na trhu. Největší zájem je však o fotoinspirace, jak vytvořit příjemné a funkční pracovní prostředí, které poskytne „druhý domov“ zaměstnancům, zaujme a ohromí klienty či přitáhne ty nejlepší odborníky z oboru.

jana-girgasova

Inzerce

Jak zaujmout klienta

Ovlivňování postojů a chování zákazníků je jedním z nejpřesvědčivějších argumentů při rozhodování managementu firmy, zda přistoupit k modernizaci interiéru kanceláří. Pokud firma sama sebe či své produkty prezentuje jako kreativní, pak klienta poněkud rozladí, když uvidí nudnou kancelář s bílými stěnami a starým nábytkem. Ztrácí tak důvěru v to, co o sobě firma tvrdí.
Pokud se však dostane do pracovních prostor, které jsou nápadité a kde se cítil dobře, jen tak na návštěvu nezapomene a uvědomí si, že tato firma je na vysoké úrovni ve všech směrech. Posiluje to obchodní vztah, neboť lidé jsou vysoce zaměřeni na zážitky. Dopřejte jim je.

Nejde přitom pouze o barevnost a použité materiály. Vedení firmy, často zapomíná na správné vybavení například v jednacích místnostech (lidově zvaných zasedačka). Mnohdy zde chybí základní vybavení jako věšáky, hodiny, dobře dostupné panely el. zásuvek a podobně. Jsou to drobnosti, ale i ty vztah s klientem a tudíž i výsledek jednání ovlivňují.

Kancelář a její vliv na nábor elitních zaměstnanců

Uspořádání, vybavení a design interiéru kanceláře je rovněž jeden z rozhodujících faktorů, při přijímání nových pracovníků. O ty nejlepší odborníky musí občas firma bojovat s konkurencí. Uchazeči o práci se nakonec rozhodují nejen podle nabízené odměny a benefitů. Jak potvrzují zástupci personálních agentur, odborníci, o které je na pracovním trhu velký zájem se do jisté míry rozhodují také podle úrovně kanceláře, resp. zda jim zázemí připadá atraktivní, zda by se jim u vás dobře pracovalo a zda jste zaměstnavatel, který ocení jeho schopnosti.

„Je tedy jen na vás, zda využijete při budování svého businessu všech možností a vybudujete si kancelář, ze které si budou návštěvy sedat na zadek, nebo krátkodobě ušetříte a vaše kancelář zůstane i nadále nezajímavá a nudná. Na www.kancelarsnu.cz, či na Facebooku a Twitteru máme inspirací víc než dost. A chystáme i další,“ dodává Jana Girgašová, autorka projektu a šéfredaktorka portálu Kancelář snů.

 

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing