Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Elektronické novoročenky – přání k Vánocům levně a efektivně!

inzerce
Před 10 roky

Konec roku se kvapem blíží, a to mimo jiné znamená, že je čas pamatovat na své nejbližší, ale i na širší okruh známých, případně na firemní klienty. Vánoce i Nový rok totiž skýtají možnost, jak dát našemu okolí najevo, že na něj myslíme. A k tomu slouží mimo jiného i novoročenky. Na počátku třetího tisíciletí navíc existuje možnost poslat takové přání šetrně, a to nejen k Vaší peněžence, ale také k životnímu prostředí. Ptáte se jak? S pomocí elektronických novoročenek, jež navíc šetří i čas!

Krátký exkurz do historie novoročenek

Již klasické novoročenky vznikly z důvodu úspory času. Jejich autorem je jistý hrabě Chotek z Chotkova a Vojnína, který se v první polovině 19. století „vzbouřil“ proti tehdy běžné tradici, totiž přijímání návštěv k Novému roku. Tento muž začal namísto tohoto zdlouhavého procesu rozesílat novoroční přáníčka neboli „PéeFka“ (z francouzského Pour féliciter – „pro štěstí“). Založil tak vlastně novou tradici, jež se stala všeobecně velmi populární.

Novoročenky v éře internetu

Pokud tento krok hraběti Chotkovi ušetřil čas, v současné době jsme ovšem již poněkud jinde. To, co se před takřka dvěma sty lety zdálo efektivní, tedy bude dnes mnoho z nás spíše zdržovat. Náš život se rok od roku zrychluje, je tedy nasnadě si jej ulehčit. A proč ne právě v oblasti novoročenek.

Zná to snad každý – běhaní po přeplněných obchodech, výběr těch nejlepších přáníček, zalepování obálek a nekonečné fronty na poště. To vše navíc pochopitelně v rámci dalších mnoha aktivit konce roku, které se týkají dárků, cukroví, úklidu, vaření a dalších a dalších povinností, jež Vánoce a Nový rok každoročně doprovázejí.

Inzerce

Vánoce nicméně mají být časem klidu a pohody, i proto jsou zde elektronické novoročenky. Ty představují spolehlivé řešení, jež je v době internetu velice snadnou záležitostí. Samozřejmě nemáme na mysli kvanta laciných přání, které každoročně zahltí Vaši e-mailovou schránku. Elektronické novoročenky mohou totiž vypadat zcela jinak. Aktuálně lze totiž svým nejbližším snadno a rychle rozeslat originální ročenky fantastického vzhledu, které jsou „šité“ přímo na míru. Kde je sehnat?

Enovorocenky.cz – profesionální elektronické novoročenky

Jestliže máte zájem o skutečně profesionální elektronické novoročenky, které navíc pořídíte levně, je tu pro Vás internetový obchod Enovorocenky.cz. Proč právě tento, a ne jiný? Náš e-shop se výrobou elektronických novoročenek zabývá již šest let a navíc se Vám naskýtá možnost sestavit si s pomocí kolektivu odborníků přání, jež Vám bude naprosto vyhovovat. Jak to celé vlastně funguje?

  • v prvé řadě zadáte svůj námět a čekáte na první návrh. Ten s Vámi bude na základě průběžných konzultací postupně vylaďován až do finální podoby.
  • jakmile budete se zpracováním svého námětu maximálně spokojeni, elektronická novoročenka je poté optimalizována tak, aby fungovala na všech operačních systémech a zároveň nespadla příjemci do spamu. To znamená, že ji dostane skutečně každý a všichni se na ni budou také moci bez sebemenších problémů podívat.
  • nakonec je Vám předána šablona, kterou již stačí jen rozeslat všem známým. Tedy lépe řečeno všem těm, jimž chcete popřát k Vánocům a do nového roku.

Elektronické novoročenky přitom ušetří nejen Váš čas a nervy, ale také nemalé finanční částky a v neposlední řadě životní prostředí, neboť se jedná čistě o přání na monitoru. Takové novoročenky samozřejmě nemusíte používat jen pro svou osobní potřebu, ale jedná se rovněž o perfektní řešení pro Vaši firmu. Zkrátka a dobře, s elektronickými novoročenkami chybu rozhodně neuděláte. V mnoha ohledech ušetříte, dáte svým blízkým či klientům najevo přízeň, a to vše snadno a rychle.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)