Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Inzerce: Atomer.cz – rychlé a levné složení vašeho e-shopu

inzerce
Před 10 roky

Založit si vlastní e-shop a prodávat na něm zboží nebylo nikdy jednodušší. Toto není žádná marketingová fráze. Je to fakt, je to skutečnost. Pokud se chcete vyhnout složitým zákonitostem při tvorbě celého nového internetového obchodu, nemluvě o horentních cenách za jeho tvorbu, jistě využijete možnosti, pořídit si tzv. hotový systém, nebo-li pronájem e-shopu. A právě Atomer.cz je jednou z možností.

Ještě než si systém pořídíte, můžete si jej na třicet dní zdarma vyzkoušet. Nastavíte jen název a váš e-mail. Poté si již vybíráte z položek testovací verze. Celé prostředí působí velice intuitivně a naprosto srozumitelně. Není tak problém, nastavit si všechny složky v rozmezí několika málo minut.

Za minutu máte e-shop vytvořen

Jednou z výhod Atomeru je jeho logičnost a triviálnost. Nemusíte být znalí počítačoví odborníci, abyste pochopili všechny zákonitosti budování e-shopu. Obchod je již připraven k použití. V administraci naleznete záložky „Úvod, Stránky, Soubory, Moduly a E-shop.“ Vše je tedy řešeno tak, aby si s prací poradil i laik. Pokud však dojde k nějakému problému, můžete využít technickou podporu. Samotná záložka „E-shop“ slouží k administrativním potřebám, třeba k práci s objednávkami, fakturami, způsobem platby a dopravou.

Zajímavou a jedinečnou se stává záložka „Moduly.“ Celou strukturu e-shopu totiž tvoří právě moduly, nebo-li samostatně stojící části, které tvoří celek. A právě vy zákazníci, máte neopakovatelnou možnost zvolit si, který z modulů budete chtít využít. Můžete samozřejmě využívat všechny, nebo jen některé. Určité moduly se hodí k začátku podnikání, jiné zase v restartu. Možnost rychlé a jednoduché změny modulu dělá ze systému Atomer jedinečnou záležitost. Fascinující je poté i fakt, že platíte jen za ty moduly, které využíváte. Celkový pronájem internetového obchodu je vypočítán jen z používaných modulů. Neplatíte tedy vůbec nic navíc.

Inzerce

Pravidelné platby jsou minulostí

Když jsme u plateb, i zde zaznamenáváme značné rozdíly, oproti konkurenci. Atomer využívá kreditního systému. Každý druh modulu má svou hodnotu. Ta se snižuje v závislosti na časovém období objednávky. Bude tak záležet jen na vás, zda si pořídíte například modul exportu do jednotlivých účetních programů, modul hodnocení zboží, či modul věrnostního programu a slevových kupónů.

Zákazník si poté může zvolit i kombinaci připravených balíčků a jednotlivých modulů. Ceny takovýchto balíků začínají na sedmdesáti třech korunách, přičemž kompletní nabídka všech modulů a služeb vyjde na necelých sto šedesát korun.

Jednoduchost a intuitivnost prostupující celým systémem, od tvorby e-shopu, přes nastavení plateb, až po napojení na účetnictví, dodává Atomeru na atraktivitě. Když k tomu všemu připočteme i nízké provozní náklady, získáme ideální službu nejenom pro rozjezd vašeho podnikání.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého