Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Filip Podstavec: V hospodě se o podnikání baví nejlépe, proto jsme založili PubCamp

Jiří Rostecký
Před 12 roky

PubCampAby se z toho člověk nezbláznil, je nutné do podnikání přinést i notnou dávku odreagování a zábavy. Filip Podstavec a Ondřej Šatera přišli s nápadem, který míchá nejen užitečné s příjemným, ale zároveň i mnoho relaxace a zábavy. Založili PubCamp.

U piva myšlenka na pivo

“Původní myšlenka vznikla kde jinde než v hospodě u piva, kdy se sešla skupinka geeků a začala chrlit mnoho zajímavých myšlenek, postřehů a zkušeností. Diskuze se rozvíjela a tak vznikl náš nápad,” popisuje Filip, jeden z organizátorů jedinečného projektu, který mohou rozvíjet samotní účastníci z řad široké veřejnosti.

PubCamp je akcí pro všechny podnikatele, vývojáře, programátory, grafiky a prostě všechny se zájmem o online podnikání, získání zajímavých a přínosných zkušeností a strávení chvil mezi skvělými lidmi. Podstatou PubCampu však není jen posezení nad pivem, ale hlavně účast minimálně jednoho odborníka, kterého se mohou návštěvníci ptát na svoje otázky a on diskuzi vede daným směrem. To akcím dodává větší váhu a návštěvníci mají zaručeno, že se dozví zajímavé věci.

“PubCamp je skvělá příležitost pro získání zkušeností od profesionálů a konexí. Na každou diskuzi se snažíme dostat minimálně jednoho profesionála se vztahem k tématu, který dokáže poskytnout zkušenosti a organizovat diskuzi,” vyzdvihuje největší přednosti Filip a dodává: “Je rozdíl, když si píšete s někým rok na Twitteru nebo Facebooku, než když si proti němu sednete v salónku restaurace. V tom vidíme největší výhodu PubCampu a také nejsilnější důvod, proč se ho zúčastnit.”

Inzerce

Filip Podstavec
Filip Podstavec, zakladatel PubCampu.

Setkání neprobíhají pouze na jednom místě, ale takřka kdekoliv. PubCamp je plně otevřený a novou akci může naplánovat kdokoliv, kdo zajistí prostor pro setkání. Organizátoři PubCampu se pokusí jeho akci podpořit a přijít mohou zajímaví lidé. Maximální počet účastníků je však patnáct, což má zaručit kvalitnější diskuzi a ne pouhé “překřikování se”.

Pivo mají rády i velká jména

Celý projekt je na úplném začátku. Teprve před několika dny byly spuštěny oficiální stránky www.pubcamp.cz, kde se můžete dozvědět seznam všech plánovaných akcí, ale zároveň i reporty z těch uplynulých, včetně fotografií a dalšího. Už v tuto chvíli je naplánováno několik akcí na příští měsíc, přičemž jedné z nich se zúčastní i Michal Hutta, s nímž zde rovněž naleznete rozhovor.

V současné době chystáme tři setkání. Jedno bude 29. března, v němž se účastníci dozví, jak nevybudovat špatný startup. Další bude 4. dubna s tématem linkbuildingu a třetí 11. dubna o srovnávačích cen a práce s nimi,” plánuje Filip a láká i vyjmenováním jmen zúčastněných odborníků, mezi nimiž je i Pavel Ungr ze společnosti H1 a Martin Slavík, product manager Zboží.cz.

“Snažíme se, aby byl PubCamp co nejvíce otevřenou a veřejnou akcí, na jejímž rozvoji se může podílet každý. Proto mohou všichni uspořádat svoji vlastní akci, navrhnout její název, termín, destinaci a také odborníka, tedy vedoucího diskuze,” doplňuje Filip a odkazuje na Srazy.info, kde se kromě úvodní stránky projektu mohou zájemci dozvědět termín konání dalších akcí.

Akce nejsou omezeny zkušenostmi ani znalostmi účastníků. Roli nehraje ani věk či pohlaví. Jedinou podmínkou je pouze zájem o tématiku akce samotné. “Člověk nemusí být profesionálem proto, aby dokázal rozvinout diskuzi. Je to jednoduché – máš-li otázku, tak se zeptej. Odpověď může být ziskem pro všechny zúčastněné, které zrovna tvoje otázka nenapadla.” dodává na závěr Filip a všechny čtenáře zve na akce kam jinam než do hospody!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Lucas

Před 12 roky

Se non fosse per il fatto che sabato mnatita carico moglie figli e valigie per una settimana in Trentino, chisse0… anche se per me e8 effettivamente un pf2 fuori mano.Spero quando torno dalle vacanze di trovare un tuo bel post coi dettagli dell’avvenimento.Ciao.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého