Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-shopaři, zpozorněte: Ve Vodňanech se chystá dvoudenní konference

Jiří Rostecký
Před 9 roky

eshop-vikend-velkyPřes 180 lidí přijede na přelomu července a srpna do jihočeských Vodňan. Budou se zde účastnit konference E-shop víkend, kterou organizuje konzultant a majitel úspěšného e-shopu SvětBot.cz Jan Kalianko. Účastníkům slibuje 32 přednášek, 8 workshopů a 2 afterparty.

První ročník konference je určen pro majitele a zaměstnance internetových obchodů, konzultanty a agentury, které se v oboru e-commerce pohybují. Třídenní program bude navíc složen z přednášek, které si v barcampovém stylu určí sami návštěvníci, a bude rozdělen mezi 2 sály – jeden pro 130 a druhý pro 50 posluchačů.

Podobně jako na nedávném Marketing Festivalu se i zde budete moci těšit na workshopy, které si zatím připravili a svou účast na nich potvrdili například Pavel Ungr, Jan Kvasnička, Martin Šimko nebo Filip Podstavec. Brněnskému festivalu se konference nenápadně podobá i faktem, že se všichni účastníci mohou těšit na případové studie a dvě afterparty.

Vstup na konferenci bude zcela zdarma. Vše se bude odehrávat v moderním školicím centru Jihočeské univerzity a v areálu Blanice. Účastníci se budou moci ubytovat v okolních hotelích, nebo využít možnost stanování přímo v areálu, kde se konference bude odehrávat.

Inzerce

Poprvé na jihu Čech

Česká e-commerce scéna příliš dobře nezná konference, které by se odehrávaly na jihu Čech. Před několika měsíci se sice v nepříliš vzdálené západočeské Plzni odehrál barcamp, na který se přihlásilo přes 300 lidí, ale jižní Čechy obdobnou konferenci ještě nehostily. Je tedy otázkou, kdo se konference vlastně zúčastní.

Vzpomeňme například na to, co nám Jiří Kolařík, organizátor Plzeňského BarCampu, prozradil v našem rozhovoru: „Vážně velkou radost jsem měl během zahájení v okamžiku, kdy se na můj dotaz ‚Kdo z vás je z Plzně a okolí?‘ přihlásilo skoro 80 % sálu.“ Co si o tom myslí Jan Kalianko?

Honzo, my Jihočeši nejsme moc na podobné konference zvyklí. Myslíš si, že E-shop víkend přitáhne dostatek účastníků?
Ač to bude možná znít trochu vychloubavě, tak už nyní je o akci takový zájem, že nemám pochyb o plném naplnění kapacit. S těmi bojujeme od začátku, nicméně na první ročník je 180 účastníků až až. Věřím, že se akce zúčastní nejen Jihočeši, ale že do našeho malého klidného městečka přivedeme i mnoho lidí z větších dálek.

Dokážeš dnes odhadnout, zda to budou lidé, co se účastní konferencí po celém Česku, nebo naopak ti, co bydlí v jižních Čechách a konferencí se tolik nezúčastňují?
Tak trochu se obávám, že díky velkému zájmu o akci budou registrace hned plné. To bude asi nahrávat ostříleným objížděčům konferencí, kteří jsou znalí a pohlídají si přesně čas registrace. Naopak ti, kteří nejsou zvyklí, si podle mě přesný čas spuštění nepohlídají a pak na ně místo nezbyde.

Nechci rozlišovat mezi lidmi, kteří jezdí a nejezdí po konferencích nebo obdobných akcích. Preferuji pravidlo, že kdo dřív přijde, ten dřív mele, tedy v tomto případě jde na konference.

Je tvojí motivací oslovit primárně lidi z jižních Čech?
Popravdě to není hlavním cílem. Neberu akci jako akci jen pro Jihočechy, nebo že bych je chtěl jakkoliv zvýhodňovat proti ostatním. E-shop víkend děláme proto, abychom pozvedli znalosti v oblasti české e-commerce a abychom ukázali českých e-shopařům, že nemusí chodit na předražené konference o ničem, ale že to jde i zadarmo a se stejnou nebo vyšší kvalitou. To je naše primární motivace udělat pohodovou a kvalitní akci.

Co těmi předraženými konferencemi máš na mysli?
Nechtěl bych to specifikovat konkrétně, ale typově – půldenní až jednodenní konference, cena 5 000+ Kč, obsah slabý, zpravidla z velké části pro e-shop jako takový použitelných max. 20 % informací. Takové konference jsou v ČR poměrně běžné a je na čase s tím něco začít dělat.

Plzeňský BarCamp stál podle našich informací necelých 100 tisíc korun. Můžeš nám prozradit, kolik stojí tvoje konference?
To bych rád, ale zatím to nemáme přesně vyčísleno. Díky tomu, že nejsme ve velkém městě a jsme na akademické půdě, je pronájem přednáškových sálů (a i ubytování pro účastníky) za super peníze. Jen v Českých Budějovicích bychom dostali obdobně velké sály za troj až čtyřnásobek ceny. V Praze minimálně 58x dráž. A takto bychom mohli pokračovat.

Snažíme se vše vyřešit nějakým barterem nebo sponzorskými příspěvky. Vše potřebné máme již nyní pokryto, což mě těší. Zároveň také neděláme žádné hogo fogo jsme realisti a s kolegou Vaškem, který na akci se mnou spolupracuje, se snažíme získat vždy nejlepší poměr cena/výkon. I proto máme luxusní prostředí za dobré peníze a taková bude celá konference.

A proč bychom na ni měli přijít? V čem bude unikátní?
Přijďte právě proto, že to bude něco originálního. Nic podobného v ČR ještě nebylo. Akce je na 3 dny (2 dny hlavního programu) a počítáme s tím, že u nás budou účastníci spát. Také počítáme s večerními posezeními, kde si budou moci účastníci dohodnout obchodní spolupráce nebo jen příjemně posedět. Nebude to tedy jako po jednodenních konferencích, kdy se většina rozprchne domů. Stejně tak i tematičnost a celé méně strojené pojetí akce nebude určitě na škodu. Myslím, že to účastníci ocení.

Magazín MladýPodnikatel.cz a naše společnost iParťák je mediálním i finančním sponzorem konference. Více o konferenci si můžete přečíst na oficiálních stránkách. Registrace na placené workshopy (včetně účasti na konferenci) začínají 18. března v 10 hodin ráno. Registrace na samotnou konferenci bez workshopů pak 1. dubna ve stejnou hodinu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing