Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Daniel Piterák není úspěšný jen v byznysu, ale i ve sportu. Byl u začátku společnosti STRV, dnes má vlastní značku Danny P. a kromě toho má několik titulů, medailí a dalších vyznamenání z pozemního hokeje.

Právě úspěch je tématem našeho rozhovoru. Danny P. se totiž možná jako první česká značka dostala do oficiální e-shopu Applu. Vyrábí vlastní peněženky, obaly na mobily, opasky, tašky a další produkty. Měsíčně jich prodá průměrně 300 a za rok 2015 měla obrat kolem 4 milionů korun, přičemž svůj e-shop otevřela až v říjnu.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co se dá na peněžence ještě udělat nového?
  • Co rozhoduje o úspěchu podobné značky?
  • Jak probíhá spolupráce s Applem?
  • Co značce přinesl prodej přes e-shop Applu?
  • Jak se hledají dodavatelé kožených produktů?
  • Co jsou největší výzvy Danny P.?
  • Proč je Daniel úspěšný v tolika oblastech?
  • Jak mu sport pomáhá v byznysu?
danny-p-zakladatele
Dva zakladatelé značky Danny P. Lukáš Vondráček (vlevo) je primárně designér, Daniel Piterák firmu řídí.
danny-p-krajina
Je skvělé, že Danny P. své produkty vyrábí v Česku. Výběr dodavatele byl hodně zajímavý. Příběh zazní ve videu, stejně jako spojitost s krajinou na fotce.
danny-p-apple
Takhle to vypadá, když se váš produkt objeví v oficiálním obchodu Applu.
danny-p-penezenka
Tohle bude peněženka s pouzdrem na iPhone. Neptejte se, jak…

Související a podobná videa:

Inzerce

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Daniel Javorský Sledovat @DJavoor

Před 8 roky

Ta věta „Pokud vydáte aplikaci, za kterou se už nestydíte, vydali jste ji pozdě“ se mnou dost zacloumala :-)

Odpovědět »

Matin

Před 7 roky

jakoby….

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí agentura malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek