Customer Experience Management. Tak se jmenuje oddělení Tipsportu, které vede Michal Blahut. Zaměřuje se primárně na to, aby zákazníci sázkové kanceláře byli spokojeni a aby neodcházeli např. ke konkurenci. A o tom je dnešní video.
Tipsport je největší českou sázkovou kanceláří. Má kolem 300 tisíc zákazníků, roční obrat kolem 27 miliard korun a ročně uzavře kolem 150 milionů sázek (což je kolem 410 tisíc denně, 17 000 za hodinu, 285 každou minutu a 5 za vteřinu).
Práce pro sázkovou kancelář je naprosto odlišná od práce např. v e-shopu. Ve videu vám ukážeme zcela nový svět – svět, ve kterém zákazníci tráví na vašem webu i několik hodin denně, ve kterém se vyplatí mít „denní“ a „noční“ verzi webu a kde i krátký výpadek může zákazníkům způsobit velké škody.
A mnoho dalšího. Jsem moc vděčný Michalovi za to, že mi umožnil položit několik otázek, na které se mu neodpovídalo snadno a kde ne vždy mohl být příliš konkrétní. Přesto věřím tomu, že je video velmi zajímavé a umožní vám nahlédnout do fungování firmy, jako je Tipsport.
Rozhovor najdeš i na iTunes. MP3 si můžeš stáhnout zde. Užij si poslech!
Content marketing je pro Tipsport důležitý. Patří mezi jeho největší konkurenční výhody, a proto firma vytváří třeba…
Zveřejnil(a) Jiří Rostecký dne 14. duben 2016
Sleduj všechna naše videa. A pokud nechceš, aby ti něco uniklo, dej nám lajk na Facebooku:
Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Miroslav Hora
Před 8 roky
Risk management v podnikání (nejen hazardu) by možná bylo dobré téma pro nějaký další rozhovor
Odpovědět »
Petr
Před 8 roky
Ty Majkle, hodinu mluvit a nic neříct, dobrej výkon. Bavil mě konec. No ono ti co vám vydělával sází live a čumí do toho hodiny a ty používaj ten noční skin.
Odpovědět »