Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co přináší nový software pro e-mailový marketing

inzerce
Před 8 roky

Pořádný nástroj pro rozesílání hromadných zpráv je základním předpokladem kvalitního a fungujícího emailingu. Ve snaze ulehčit práci a maximálně zjednodušit odesílání e-mailů na celou databázi kontaktů, přichází nový software CapoMail. Jaké jsou jeho výhody a proč zvážit jeho vyzkoušení?

Nová konkurence stávajících služeb

CapoMail se snaží přímo konkurovat zaběhlé službě Mailchimp. Staví hlavně na jednoduchém, přehledném a intuitivním ovládání, díky kterému by odesílání hromadných e-mailů měl zvládnout téměř každý. I přes velmi jednoduchý design nabízí CapoMail celou řadu pokročilých funkcí, jako je tvorba newsletterů pomocí šablon, optimalizaci kódu a snadný způsob, jak získat všechny důležité statistiky pro správné vyhodnocení úspěšnosti emailové kampaně.

Český software s českou podporou připravený pro český trh

Jednou z předností CapoMailu je to, že je dílem výhradně českých vývojářů, kteří mají několikaleté zkušenosti v oblasti e-mailového marketingu. Je tedy přesně navržen, aby splnil všechna očekávání a pokryl potřeby pro vytvoření fungující kampaně. I technická podpora je česká a připravená dále pracovat na vývoji a zlepšování celého systému. Služba je optimalizována a navržena podle potřeb českého trhu a je vhodná pro oslovení tisíců lidí pomocí odeslání e-mailů v přijatelných formátech pro poštovní klienty.

capomail

Inzerce

Spravujte několik databází najednou, sledujte své výsledky a úspěšnost kampaní

Přehledné rozhraní aplikace pro hromadné rozesílání e-mailů nabízí správu několika kampaní s možností sledovat počet příjemců nebo prokliků. Jednoduchý přehled informací velmi usnadní sledování úspěšnosti kampaně. Stačí pouze nastavit databázi příjemců, upravit odesílatele, vložit připravený obsah, odeslat a sledovat své výsledky. Pokud si nejste jistí, jestli by vám služba vyhovovala, vyzkoušejte si jednu kampaň, kterou můžete odeslat na 50 adres a uvidíte, jestli zůstanete u starého řešení, nebo dáte šanci novému ryze českému systému.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing