Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

13 ebooků, které byste určitě měli znát

S e-booky to je jako s podnikáním. Ne každý uspěje, ne každý je informačně zajímavý a jen některé obsahují plnohodnotné informace. Rukou mi prošlo mnoho e-booků a těchto 13 kousků považuji za povedené. Rozhodně stojí za to si je pořídit a přečíst.

15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky

Zúčastnila jsem se spousty jednání, která se točila kolem otázky výstavby webových stránek či e-shopu. Klient přijde s představou, někdy i bez ní. A úkolem dodavatele je vystavit krásný web či e-shop. Jenže ten nemusí dost dobře fungovat. Při návrhu stránek se někde vloudila chybička, něco bylo vynecháno. 15 prvních SEO kroků vám ukáže, co bylo nejspíše opomenuto.

33 tipů pro e-shopy

Internetový obchod, byť má jen pár desítek položek, je jako dítě. Roste, když se o něj staráte. Postupně chátrá, když si ho nevšímáte. 33 tipů pro e-shopy od Petry Mikuláškové vám dá tipy na další kroky, které vám pomohou zase o kousek povyrůst. Všechny ukázky, které v ebooku najdete, jsou vybrány z reálných e-shopů. Navíc pod každým tipem najdete tabulku se zhodnocením časové náročnosti realizace.

50 způsobů, jak získat zpětný odkaz

Co takhle požádat vašeho dodavatele, aby na vás odkázal? Nebo třeba napsat o události ve vašem oboru jako první? Lidé to mohou sdílet až tak, že se budete divit. Odkazy se jen pohrnou. Nejen to, ale i mnohem více vám prozradí e-book od Michala Kubíčka s názvem 50 způsobů, jak získat zpětný odkaz. Úvod publikace se navíc věnuje odpovědím na nejčastější otázky, které si kladou lidé, když odkaz vytváří.

Inzerce

99 tipů pro e-shopy

Jak vypadá crosseling, jaké náležitosti má mít obchodní sdělení, kam nesmíte zapomínat vkládat tlačítko ke sdílení na sociálních sítích, jak zjistit problémy při průchodnosti košíkem, jak vylepšit automatické maily či hlídat zpětné odkazy? To a mnohem více vám prozradí 99 tipů pro e-shopy. E-book je rozdělen do 5 tematických okruhů, pokrývajících všechny oblasti, které souvisí s provozem internetového obchodu. Navíc získáte další 4 zajímavé bonusy.

Co se změnilo ve vyhledávání

Významné změny ve vyhledávání, zejména na Googlu, způsobily potíže nejednomu provozovateli webových stránek či e-shopu. Razantní propad pozic je známkou toho, že se něco děje, že je něco špatně. Proč to ty vyhledávače dělají? A jak pracovat se stránkami, aby tyto změny nepostihly i vás? Na to vám odpoví právě tento e-book.

E-shop kniha

Jaké to je, když chcete začít podnikat v prodeji na internetu a k tomu použít internetový obchod? Jaké to je, když už jste nasedli do vlaku a můžete si říct, že e-shop provozujete? Zákoutí toho, co vás v tomto byznysu čeká, poodhalil Jan Kalianko v E-shop knize. Vychází hlavně ze svých zkušeností s provozem vlastního internetového obchodu. Možná, že některé z vás přesvědčí, aby se do provozu e-shopu vůbec nepouštěli.

Google – Začínáme s optimalizací pro vyhledávače

Google je rychle se vyvíjející vyhledávač.  Aby nám jeho tým trochu pomohl, vytvořil krátký e-book se základními informacemi o tom, jak sestavit webové stránky tak, abyste odladili tzv. on-page faktory. Zabývá se též otázkou mobilní návštěvnosti a doporučuje, abyste ke své činnosti využívali bezplatný nástroj pro webmastry. V něm totiž najdete první upozornění, zaznamená-li vyhledávací robot nesrovnalosti na vašich stránkách.

Jak komunikovat se zákazníky na Heurece?

Znáte Heureku? Pokud ano, četli jste si někdy zákaznické recenze? Občas se dozvíte hodně zajímavé pikantnosti. Zákazníci totiž někdy umí být až moc upřímní, když jsou nespokojení s e-shopem, v němž nakupovali. A jak se zákazníky komunikovat tak, aby z toho nebyla přestřelka? Tuto odpověď, ale i další, sestavil tým Heureky.

Jak uspět při e-mail marketingu

Každý může tvrdit, že e-mail marketing je poměrně levný kanál propagace s vysokou mírou konverze. Ono to ale nemusí být vždy pravda. Je potřeba, abyste se vyhnuli některým chybám, kterých se dopouští nejen začátečníci, ale možná i ti, kdo už mailing používají. Mnoho lidí také neví, přes co maily rozesílat, jakou šablonu použít a jak vše vyhodnocovat. Toto a mnohé další vám poodhalí e-book s názvem Jak uspět při e-mail marketingu.

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Hledáte publikaci, která se bude zabývat ryze provozem e-shopu od počátečních příprav k podnikání přes výběr technického řešení, propagaci až po řešení právních otázek? Původně tištěná publikace doznala již elektronické podoby. Nejedná se o e-book, ale o elektronickou knihu, kterou přečtete na svých čtečkách. Stále je dostupná i v tištěné verzi. I když byla vydána už v roce 2012, mnoho jejích témat je stále aktuálních.

Jak zvýšit počet objednávek pomocí online chatu?

Zahraniční chaty mají často bezplatné základní varianty. Obdobně tomu je i u českého on-line chatu Smartsupp. Autoři publikace, kteří denně tráví hodiny komunikací přes on-line chat, si našli čas, aby sepsali základní pravidla toho, jak komunikovat se zákazníky a docílit tak zvýšení počtu objednávek. Jestli chat používáte, ale nevidíte výsledky, nakoukněte do tohoto e-booku.

Pište jako copywriter

Zkusila jsem sestavit text a považovala jej za výborný. Pak jsem jej dala copywriterovi a nestačila jsem se divit, jak text pozměnil a co z něj ve výsledku vzniklo. Text mě úplně okouzlil a ten původní, co jsem sestavila sama, mi přišel najednou nezajímavý. Čím to vlastně bylo? Co stálo za tou prací? Kde se ta slova vzala? Tak na tohle vám odpoví třídílný e-book od copywritera profesionála.

Zbožové vyhledávače – nejde jen o cenu

Zbožové vyhledávače nejsou jen o tom, že si zřídíte účet, zadáte adresu XML feedu, dobijete kredit a aktivujete placený režim. To je pouze zlomek toho, co vás čeká. Zbývající část, kterou je třeba znát, vám prozradí ebook od společnosti H1. Zjistíte, jak funguje řazení obchodů na vybraných českých srovnávačích, co je potřeba vědět pro optimalizaci inzerce nebo jaké další doplňkové služby vám zbožové srovnávače mohou nabídnout. Nejde totiž jen o cenu.

Informaci o těchto e-boocích a další zajímavé informace najdete taktéž na mém webu www.petramikulaskova.cz. Pokud provozujete internetový obchod, doporučuji zejména sekci Užitečné nástroje a služby. Možná zde najdete právě tu službu či nástroj, které zrovna potřebujete.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Petra Mikulášková

Mgr. Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo. Spolupracuje dlouhodobě i s jinými e-shopy. Pro e-shopy nabízí poradenství nejen z hlediska marketingu, ale i praktického fungování.

Komentáře

Bunak

Před 10 roky

Jediný, který stojí přečtení je „Pište jako copywriter“

Odpovědět »

Petr

Před 10 roky

No některé jsou placené a ne každý ebook je pro každého.
Mě také zaujal jenom ebook s názvem „Pište jako copywritter“.
Další zajímavé ebooky, které stojí za přečtení jsem sepsal zde: http://blog.doprofilu.cz/dulezite/h1-cz-zajimave-ebooky.html

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)